Nazwa usługi: Wydanie zaświadczenia o zameldowaniu lub wymeldowaniu z akt ewidencji ludności
   
Kogo dotyczy: wnioskodawca
   
Podstawa prawna: Ustawa
Ustawa z dnia 10 kwietnia 1974 r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych (t.j. Dz. U. z 2006 r. Nr 139 poz. 993 z późn. zm.)
Ustawa
Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2006 r. Nr 98 poz. 1071 z późn. zm.)
- Art. 217
Ustawa
Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2006 r. Nr 225 poz. 1635 z późn. zm.)
Rozporządzenie
Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 28 września 2007 r. w sprawie zapłaty opłaty skarbowej (Dz. U. z 2007 r. Nr 187 poz. 1330)
   
Lista dokumentów wymaganych do realizacji usługi:
  • Wymagane wnioski: - Wniosek o wydanie zaświadczenia - Dowód osobisty lub inny dokument tożsamości wnioskodawcy
  • Wymagane załączniki: Potwierdzenie uiszczenia opłaty skarbowej - oryginał Dokumenty do wglądu: dokument stwierdzający tożsamość
   
Opłaty: Opłata skarbowa za wydanie zaświadczenia wynosi 17,00 zł.
   
Czas realizacji: do 7 dni
   
Tryb odwoławczy: Odmowa wydania zaświadczenia o zameldowaniu lub wymeldowaniu następuje w drodze postępowania, na które służy stronie zażalenie do Wojewody Dolnośląskiego za pośrednictwem Burmistrza Gminy Oborniki Śląskie i od dnia doręczenia postanowienia
   
Wybór  podmiotu:
Liczba odwiedzin: 1229